Reklamacje, naprawy i zwroty


Reklamacja

Kupującemu w Sklepie LAMIMI przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadkach ustalonych stosownymi przepisami prawa lub w Regulaminie sklepu LAMIMI.
Reklamację można złożyć poprzez przesłanie wiadomości pocztą elektroniczną na adres info@lamimi.pl
Treść zgłoszenia powinna zawierać wypełniony formularz Reklamacji/Napraw a w nim:

  • dane identyfikujące Kupującego,
  • dane identyfikujące Zamówienie (Umowę),
  • dane kontaktowe służące udzieleniu odpowiedzi na reklamację, lub korespondencji z nią związanej,
  • informacje identyfikujące przyczynę złożenia reklamacji.

W terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji Sprzedawca udziela pisemnej odpowiedzi pod adres email wskazany przez Kupującego.

Wszelkie naprawy realizujemy do 30 dni roboczych.

Gwarancja: 
Biżuteria La Mimi objęta jest sześciomiesięczną gwarancją

Gwarancji nie podlegają: uszkodzenia w wyniku urazów mechanicznych, zagubione elementy, zerwane łańcuszki oraz elementy podlegające naturalnemu zużyciu, takie jak sznurki tekstylne, czy chwosty. 

 

Naprawy

Prowadzimy również pogwarancyjny serwis naszej biżuterii. Zapraszamy do naszego butiku lub prosimy o odesłanie biżuterii z wypełnionym formularzem naprawy na adres:

LA MIMI
Al. Prymasa Tysiąclecia 48a lok. 39 
01-242 Warszawa

tel. 665 480 055

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem i przesyłek wysłanych do paczkomatu InPost.

Nie informujemy o dotarciu przesyłki do naszej siedziby. 

W terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki, Sprzedawca udziela pisemnej odpowiedzi oraz wyceny pod adres email wskazany przez Kupującego.

Wszelkie naprawy realizujemy do 30 dni roboczych.

! Prosimy nie wysyłać produktów, które są zaplątane.

Koszt rozplątania: od 20 zł. 

Formularz Reklamacji/Naprawy

Cennik serwisu pogwarancyjnego 

 

Zwrot

Zwroty realizowane są zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie sklepu internetowego LAMIMI obowiązującej w dniu realizacji zakupu przy użyciu poniższego formularza zwrotu.

Zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego zwrotowi nie podlega towar wyprodukowany według specyfikacji konsumenta. Odciski ze srebra oraz biżuteria produkowana na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi. 

Osoby i podmioty dokonujące zwrotu produktu z transakcji potwierdzonej fakturą VAT prosimy o jednoznaczne potwierdzenie odbioru stosownych dokumentów księgowych korygujących transakcję.

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem i przesyłek wysłanych do paczkomatu InPost.

Zwrot prosimy przesłać na adres: 

La Mimi Al. Prymasa Tysiąclecia 48a, lok. 39 

01-242 Warszawa

tel. 665 480 055

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Dziękujemy.

Formularz Zwrotu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium