Reklamacje, naprawy i zwroty


Reklamacja

Kupującemu w Sklepie LAMIMI przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadkach ustalonych stosownymi przepisami prawa lub w Regulaminie sklepu LAMIMI.
Reklamację można złożyć poprzez przesłanie wiadomości pocztą elektroniczną na adres info@lamimi.pl
Treść zgłoszenia powinna zawierać wypełniony formularz Reklamacji/Napraw a w nim:

  • dane identyfikujące Kupującego,
  • dane identyfikujące Zamówienie (Umowę),
  • dane kontaktowe służące udzieleniu odpowiedzi na reklamację, lub korespondencji z nią związanej,
  • informacje identyfikujące przyczynę złożenia reklamacji.

W terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji Sprzedawca udziela pisemnej odpowiedzi pod adres email wskazany przez Kupującego.

 

Naprawy

Prowadzimy również pogwarancyjny serwis naszej biżuterii. Zapraszamy do naszego butiku lub prosimy o odesłanie biżuterii wraz z wypełnionym formularzem naprawy. 

 

Formularz Reklamacji/Naprawy

Zwrot

Zwroty realizowane są zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie sklepu internetowego LAMIMI obowiązującej w dniu realizacji zakupu przy użyciu poniższego formularza zwrotu.

Zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego zwrotowi nie podlega towar wyprodukowany według specyfikacji konsumenta. Odciski ze srebra oraz biżuteria produkowana na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi. 

Osoby i podmioty dokonujące zwrotu produktu z transakcji potwierdzonej fakturą VAT prosimy o jednoznaczne potwierdzenie odbioru stosownych dokumentów księgowych korygujących transakcję.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. 

Zwrot prosimy przesłać na adres: 

La Mimi Al. Prymasa Tysiąclecia 48a, lok. 39 

01-242 Warszawa

tel. 665 480 055

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Dziękujemy.

Formularz Zwrotu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl